بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بازیخوانی امیر قلعه نویی،تعویض های طلایی،بردن نیمه مربیان

http://axgig.com/images/57716594999565992544.jpg

مع الوصف،در دیداری که احتمال بدست آمدن هر گونه اتفاق و نتیجه ای را می دادیم استقلال با تعویض های طلایی امیر قلعه نویی در نیمه دوم بازی یک بر یک نیمه اول را 3 بر 1 به پایان برسانند!
سیاوش اکبرپور در این بازی به عنوان یار تعویضی به میدان آمد و هر دو گل نیمه دوم بر روی ارسال و پاس در عمق وی به ثمر رسید.
حنیف عمران زاده هم بازیکن دیگر تعویضی امیرخان سانتر سیاوش اکبرپور را با سر در اختیار ساموئل الماس سیاه استقلالی ها قرار دادتا گل دوم را به ثمر برساند.فرهاد مجیدی هم که در ابتدای نیمه دوم وارد شده بود، توانست با تکنیک بالا و سرعت خویش یک پنالتی از مدافعین راه آهن بگیرد و تا در گل سوم استقلال که توسط نکونام به ثمر رسید، نقش تاثیر گذاری داشت باشد.
نکته:در دیدار قبلی استقلال مقابل نماینده تایلند در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف اکثر کارشناسان و هواداران فوتبال ما بهترین بازیکن استقلال را ساموئل دانسته بودیم و در این دیدار نیز بر همین عقیده هستیم و ساموئل این الماس سیاه دوست داشتنی را به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب می کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 4 / 6 / 1392برچسب:لیگ سیزدهم,هفته ششم,استقلال,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com